.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلاح طلبان در مشاركت پايين شكست مي‌خورند

معاون سياسي دبير كل جبهه مشاركت گفت: مشاركت حداقلي از مهم‌ترين عواملي است كه طيف اصلاح‌طلبان را به شكست مي‌كشاند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آذر منصوري در جمع اصلاح‌طلبان استان اظهار داشت: خاتمي كه همواره مهم‌ترين دغدغه‌اش جلوگيري از تضعيف اخلاق در كشور بود، با اعلام انصراف از حضور در انتخابات نشان داد كه همچنان اخلاق‌گراترين سياستمدار كشور است.
وي خاطرنشان كرد: خاتمي با حضور ميرحسين ضرورتي براي حضور خود احساس نكرد چون تفاوتي بين خود و موسوي نمي‌ديد و به همين دليل تصميم گرفت تا براي پيروزي اصلاح‌طلبان خود را از اين عرصه كنار بكشد.
به گفته وي انتخابات اين دوره در كشور در اردوگاه اصلاح‌طلبان با يك كانديدا برگزار خواهد شد.
وي با تاكيد بر ضرورت ايجاد تغيير در كشور اظهار داشت: مواضع ميرحسين موسوي بسيار روشن است و شعار اصلي ايشان مبني بر پيشرفت همه‌جانبه ايران در كنار عدالت، آزادي و قانون‌مداري است.
منصوري خاطرنشان كرد: مهم‌ترين دغدغه موسوي عدم شفافيت اطلاعات و رفتارهاي فراقانوني قوه مجريه در طول دولت نهم است.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي يادآور شد: صراحت و قاطعيت ميرحسين موسوي در دوره مسئوليت هشت ساله وي در بحراني‌ترين زمان جنگ در كشور بر همگان روشن شد كه حتي در بحراني‌ترين شرايط هم وي مواضع خود را ترك نگفت و معتقد بود كه نبايد راه امام و انقلاب در كشور گم شود.
وي تاكيد كرد: در شرايط حاضر مردم نيز به اين باور رسيده‌اند كه مهم‌ترين عاملي كه مي‌تواند در تعيين سرنوشت آنها مهم باشد، خود آنها هستند و انتخابات فرصت در دست گرفتن سرنوشت را براي آنها فراهم مي‌كند.
منصوري مدعي شد: در حال حاضر طيف مقابل اصلاح‌طلبان در پي جذب يك مشاركت حداقلي است زيرا مي‌داند هرچه تعداد شركت كنندگان در انتخابات بيشتر باشد راي بيشتري به صندوق اصلاح‌طلبان ريخته خواهد شد.
وي تاكيد كرد: پيروزي اصلاح‌طلبان با حضور حداكثري مردم گره خورده و در مقابل تفرق در جبهه اصلاح‌طلبان و مشاركت حداقلي مهم‌ترين عواملي است كه مي‌تواند اين طيف را به شكست بكشاند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.